Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Καλώς Ήρθατε !!!

Από σήμερα και κατά διαστήματα θα δημοσιεύω οτιδήποτε μου κάνει εντύπωση. Η ιστοσελίδα δεν έχει κάποιο συγκεκριμένο θέμα. Αποτελεί μόνο ένα μέσο να εκφράσωμερικές σκέψεις (εξ ου και ο τίτλος της ιστοσελίδας) και να επικοινωνήσω με φίλους και δικούς μου ανθρώπους.

Καλώς ήρθατε λοιπόν !!!!


aaa

ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Η ανάγκη για επικοινωνία γέννησε την ιδέα για την δημιουργία ενός Ιστοχώρου, μέσα από την δυνατότητα που προσφέρει απλόχερα το Διαδίκτυο. Αποτελεί μόνο ένα μέσο να εκφράσω, να αποτυπώσω και να κοινοποιήσω μερικές σκέψεις, ενδιαφέροντα και προβληματισμούς μου, και να τις μοιραστώ με φίλους και δικούς μου ανθρώπους.
Αχιλλέας

Πρόσφατες Αναρτήσεις
Από την Λίστα Των Ιστολογίων Μου

Λίγα Λόγια

Στους ανθρώπους θα έδειχνα πόσο λάθος κάνουν να νομίζουν ότι παύουν να ερωτεύονται όταν γερνούν, χωρίς να καταλαβαίνουν ότι γερνούν όταν παύουν να ερωτεύονται! Στο μικρό παιδί θα έδινα φτερά, αλλά θα το άφηνα να μάθει μόνο του να πετάει. Στους γέρους θα έδειχνα ότι το θάνατο δεν τον φέρνουν τα γηρατειά αλλά η λήθη....
Έμαθα πως όλοι θέλουν να ζήσουν στην κορυφή του βουνού, χωρίς να γνωρίζουν ότι η αληθινή ευτυχία βρίσκεται στον τρόπο που κατεβαίνεις την απόκρημνη πλαγιά. Έμαθα πως όταν το νεογέννητο σφίγγει στη μικρή παλάμη του, για πρώτη φορά, το δάχτυλο του πατέρα του, το αιχμαλωτίζει για πάντα.
Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες

Back to TOP